Klasa I

Zaj. zintegrowane: lektura do przeczytania „Szewczyk dratewka” (podr. str. 22, 24, 26, 27, 28, 32 – do przeczytania), karty ćwiczeń – j. polski – str. 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 32, 33; karty pracy – matematyka – str. 18-35.

***

-Kolorowe święta- podręcznik str.76, czytanka ,,Wesołe jajko”, karty ćwiczeń str.74-83,

propozycja pracy technicznej koszyczek z papieru instrukcja str.77, karty matematyczne

str.74-78, piosenka wielkanocna do wspólnego śpiewania na YouTube pt.,,Pisanki, pisanki jajka wielkanocne”

***

20.04-24.04

Tematyka: Graj w zielone

-podręcznik str.60 ,,Zagadki” , str.62 ,,Historia dzbanka”, str.64 ,,Segregowanie odpadków”- teksty do ćwiczenia w czytaniu,

-karty ćwiczeń z j.polskiego str 56 do 62- ćwiczenia w pisaniu i czytaniu

-karty matematyczne str.56 do 65

-  fragment z lektury (2-5 linijek do czytania) ,,Szewczyk Dratewka”

- lekcja online 23 IV, godz.17.00

-do wypełnienia karta pracy z j.polskiego i matematyki  - pobierz tutaj

-do wypełnienia karta pracy z przyrody- pobierz tutaj

***

27.04-01.05

Dbamy o zdrowie:

-podręcznik str.66 ,,Natka Szczerbatka” , str.68 ,,Paliwo”, str.64 ,,Dziwna babcia”- teksty do wspólnego czytania,

-wspólne rozmowy na temat dbałości o higienę osobistą , jak prawidłowo myć zęby (pomocne filmiki na YouTube:  

Kubuś-higiena -bajka dla dzieci https://www.youtube.com/watch?v=O6rHFRv6GSY,     HECONIA – mycie zębów https://www.youtube.com/watch?v=qWRy-oG39S4),

- wspólne rozmowy na temat pracy lekarza, pielęgniarki (nazwy czynności), na temat zdrowej żywności (nazwy owoców i warzyw)

-karty ćwiczeń z j.polskiego str 64 do 73, str.87-96 -  ćwiczenia w pisaniu i czytaniu

-karty matematyczne str.66 do 73,

- 30 IV, godz.17.00 lekcja online, zapraszam z podręcznikami cz.5

-do uzupełnienia karta pracy z j.polskiego i matematyki - pobierz tutaj

karta pracy z kaligrafia - pobierz tutaj

***

04.05-08.05

Tematyka: Moja ojczyzna

-ćwiczenia do wspólnego czytania, czytania samodzielnego:

podręcznik str.3, ,,Maraton”, str.4 ,,Na wycieczce w lesie”, str.6 ,,Majowe święta”, str.8 ,,Moja mała ojczyzna”, str.9 ,,W małym mieście”, str.10 ,,Czekoladowy raj”, str.12 ,,Czekolada”,

ćwiczenia w mówieniu: odpowiedzi na pytania zamieszczone do czytanek,

- ćwiczenia w pisaniu , karty ćwiczeń str.3 – 17,

-treści historyczne:

rozmowy na temat świąt majowych - 1 Maja, 3 Maja, 2 maja- Dzień Flagi, symboli narodowych- godła, flagi, hymnu,

https://www.youtube.com/watch?v=xQk8p7XY23A

https://www.youtube.com/watch?v=gqpzdlq4kKM

-treści przyrodnicze :

nazwy zwierząt występujących w lesie, pokaz mapy Polski (czytanie informacji z mapy i wskazywanie na mapie-  miast, rzek, gór, stolicy Polski,  itp.)

  (od 10 min)

- karty matematyczne str.3- 13,

dodawanie i odejmowanie w zakresie 20, pojęcie 1 kilometr,  proste obliczenia dotyczące odległości,

karta pracy matematyka (ćwiczymy posługiwanie się linijką) - pobierz tutaj

***

11.05-15.05

Tematyka: Jesteśmy Europejczykami
- ćwiczenia do wspólnego czytania, czytania samodzielnego:
-podręcznik str.16,, Moje podwórko, mój wszechświat”, str.18 ,,Consuela” , str.20
,,Słynne budowle”, str.22 ,,Niesamowite muzea”, str.26 ,,Jesteśmy pasażerami”
-ćwiczenia w mówieniu: odpowiedzi na pytania zamieszczone do czytanek,-

-ćwiczenia w pisaniu , karty ćwiczeń str.18 – 29,
treści przyrodnicze :
-mapa Europy (sąsiedzi Polski, nazwy państw, słynne budowle europejskie, Unia
Europejska, flaga UE), hymn UE: https://www.youtube.com/watch?v=lJZmpgqJ_mQ
- mapa Polski (Morze Bałtyckie, porty polskie, stocznie)
filmik wodowanie promu w stoczni:
https://www.youtube.com/watch?v=7pcMlfZw5fc- nazwy zawodów związanych z budowaniem (architekt, murarz),
- karty matematyczne str.14- 27, dodawanie i odejmowanie w zakresie 20, dni tygodnia w
kalendarzu, obliczenia pieniężne (monety, banknoty) ,
-karty do kaligrafii (ćwiczymy piękne pisanie) - pobierz tutaj

***

18.05 – 22.05

Tematyka: Ja i wszyscy dookoła.

- ćwiczenia do wspólnego czytania, czytania samodzielnego:

podręcznik str.30 Dzieci czwórka i laurka, str.34 Jesteśmy uczniami, str.36 Egoista, str.38 Mali przedsiębiorcy,

ćwiczenia w mówieniu: odpowiedzi na pytania zamieszczone do czytanek,

 ćwiczenia w pisaniu , karty ćwiczeń str.30 – 39,

- karty matematyczne str.28- 39,

dodawanie i odejmowanie w zakresie 20,

   litr jako jednostka pojemności  https://www.youtube.com/watch?v=1P2r5XnaXtU

   daty z kalendarza: Dzień Matki, Ojca, Dziecka, data urodzin,

***

25.05-29.05

Tematyka : Kolorowy rok

- ćwiczenia do wspólnego czytania, czytania samodzielnego:podręcznik str.44 ,,Różnobarwna działka”, ,,Ogród kwiatowy pana Van Gogha”- razem z dzieckiem proszę znaleźć w internecie informacje o Vincencie van Goghu i obraz ,, Ogród kwiatowy”.

-ćwiczenia w mówieniu: odpowiedzi na pytania zamieszczone do ilustracji podręcznik str.42- 45 ,

- ćwiczenia w pisaniu , karty ćwiczeń str.40 – 43,

-karty matematyczne str.40- 44, nazwy miesięcy, obliczenia kalendarzowe,

-treści przyrodnicze- budowa rośliny (korzeń, łodyga, liść, kwiat, owoc), 4 pory roku - pobierz tutaj

 -podsumowanie miesiąca- sprawdzian - Karta 1- pobierz tutaj,   karta 2 - pobierz tutaj  

***

01.06-05.06

ematyka: Kolorowa łąka

- ćwiczenia do wspólnego czytania, czytania samodzielnego:podręcznik str.46 Owady , str 48 Pejzaż,

-ćwiczenia w mówieniu: odpowiedzi na pytania zamieszczone do czytanek,

-ćwiczenia w pisaniu , karty ćwiczeń str.44 – 47,

-karty matematyczne str.45- 51,

obliczenia pieniężne, znajomość zegara,

-treści przyrodnicze- nazwy owadów, pożyteczne owady i szkodniki, rozwój owadów, przygotowanie kartki do albumu-Mój owad - pobierz tutaj 

***

08.06-12.06

Tematyka: Skąd się wzięły smoki?
- ćwiczymy technikę czytania: ,,Historia o ostatnim smoku na świecie” str. 50 – 51, ,,Smoki” str.52-
53, ,, Dinozaury i nie tylko” str.54 – 55.
- ćwiczymy technikę mówienia: opowiadamy treść czytanek, układamy pytania do czytanek ,
ilustracji, odpowiadamy na pytania zamieszczone pod czytankami,
-ćwiczymy technikę pisania: karty ćwiczeń str.48 – 53
- doskonalimy umiejętność wycinania, sklejania – wykonanie smoka zgodnie z instrukcją str.51
- doskonalimy umiejętność rachunku pamięciowego: karty matematyczne str. 52 - 55

 


angielski – zrobić listę wszystkich słówek z I semestru (rozdziały I-IV) wraz z rysunkami;

Narysuj wszystkie wersje pogody wiosennej z wielką tęczą pośrodku- zamieść duże podpisy (rain – deszcz, sun- słońce, clouds-chmury, rainbow-tęcza) oraz narysuj inne oznaki wiosny ( plant-roślinka, flower-kwiat, grass-trawa, nest-gniazdko, butterfly-motyl). Uwaga to też zadanie z plastyki więc się postarajcie. Kolory tęczy: fiolet, indygo(ciemnoniebieski), błękit, zielony, żółty, pomarańczowy, czerwony. Miłej zabawy. 

***

Dzieci zaczynają naukę nowych słówek Rozdział 6 – My house  - lista słówek jest w ćwiczeniach na końcu – przepisz wszystkie słówka związane z domem (podręcznik strona 44-45) do zeszytu i narysuj małe ilustracje tych pomieszczeń – rzeczy. Uczymy się słówek. Oglądamy DVD (z podręcznikiem – film pierwszy (powtórka) i drugi. Wykonaj ilustrację do filmu (dowolna scena).

***

20.04-24.04

Dzieci zaczynają naukę nowych słówek Rozdział 6 – My house -   narysuj swój dom – opisz pomieszczenia słówkami angielskimi z poprzedniej lekcji. Opisz poszczególne meble. Obejrzyj trzecie DVD z książki. 

***

27.04-01.05

narysuj dom z fantazji – możesz zaispirować się pomysłami ze strony 50 w podręczniku. Napisz jakie ma kolory oraz jakie będą w nim powieszczenia. Upewnij się, że zrobiłaś/eś wszystkie zadania z ćwieczeń z rozdziału 6. Obejrzyj filmik  - powtarzaj słówka i zwroty razem z lektorem  - https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc  - po kilku dniac ponownie obejrzyj i powtórz wszystkie słówka związane z pomieszczeniami. (inne też powtarzaj)

***

04.05-08.05

zrób ćwiczenia powtórkowe z końca ćwiczeń i zadania dodatkowe z cienkiej książeczki z
ekstra ćwiczeniami - rozdział 6! Wytnij plansze z kartek dodatkowych z pokojami i zabawkami – zrób
zabawę - możesz pograć z rodzeństwem lub z rodzicami - umieszczajcie zabawki na przemian w
różnych pokojach - w kuchni, w sypialni w łazience i pytajcie np. – Where is the car? (łerz we kar? -
gdzie jest auto?) – druga osoba mówi po angielsku – It's in the bathroom/bedroom/living room, itd. (jest
w łazience/sypialni/salonie, itd)

***

11.05-15.05

dom – zrób sobie sprawdzian! - napisz po jednej stroni kartki słowa angielskie a po drugiej
po polsku -probuj z pamięci narysować te rzeczy/pomieszczenia obok słowek angielskich a napisać po
angielsku przy polskich.
Obejszyj kolejne DVD dwa razy i powtarzaj to co mówią i śpiewają prowadzący – zró rysunek związany
z tym filmikiem – z podpisami.

***

18.05-22.05

nowy rozdział – Ubrania – Clothes
Dzieci mają za zadanie przepisać słówka z podręcznika dotyczące ubrań i je zilustrować – z
podręcznika. Lekcja druga – zrobić rysunek dziewczynki i chłopca w ubraniach – mogą być to
bohaterowie ulubionych gier lub filmów/bajek. Pod każdym z rysunków napisać jakie ubrania (ze
strzałkami do ubrań) mają na sobie wraz z kolorami (np. blue trousers – niebeskie spodnie, pink dress –
różowa sukienka, black shoes – czarne buty, itd.)

***

25.05-29.05

nowy rozdział – Ubrania – Clothes – oglądamy i powtarzamy słówka i zwroty
https://www.youtube.com/watch?v=P6EZdj_RWyk&t=48s
https://www.youtube.com/watch?v=RTcgsgxLp5Q
Narysuj swoje ulubione ubranka na wiosnę i lato i opisz następnie zrób dwie strony z ćwiczeń o
ubraniach,

***

01.06-05.06

– Ubrania – Clothes –
Nadal oglądamy i powtarzamy słówka i zwroty z filmików!
https://www.youtube.com/watch?v=P6EZdj_RWyk&t=48s
https://www.youtube.com/watch?v=RTcgsgxLp5Q
oraz: Zrób ćwiczenia oraz dodatkowe ćwiczenia z rozdziału o ubrankach.

***

08.06-12.06

powtóka - https://www.youtube.com/watch?v=Goag5viRIp8&t=32s
My party -
strony – 60-61 – narysuj wszyskit zwierzęta domowe w zeszycie oraz podpisz je!
Narysuj farmę na kartce – umieść na niej budynki i zwierzęta – oczywiscie podpisane

***

15.06-19.06

powtóka - https://www.youtube.com/watch?v=Goag5viRIp8&t=32s
My party -
strony – 60-61 – narysuj wszyskit zwierzęta domowe w zeszycie oraz podpisz je!
Narysuj farmę na kartce – umieść na niej budynki i zwierzęta – oczywiscie podpisane

***

22.06-26.06

Uczniowie mają za zadanie dokończyć zadania z zeszytu ćwiczeń z ostatnieg rozdziału.

 


Muzyka – ćwicz  po linijce, w zeszycie do nut, klucz wiolinowy oraz nuty solmizacyjne (zapis w zeszycie);

Uczniowie realizują zadanie : Posłuchaj na Youtube – Wiosna , Antonio Vivaldi – zastanów się - czy słyszysz w muzyce odgłosy typowe dla wiosny? - co to za odgłosy?? jak myślisz jakie instrumenty je imitują? Jak człowiek może swoim głosem naśladować te odgłosy? - Narysuj ilustrację w zeszycie - co sobie wyobrażasz gdy słuchasz tego utworu??

***

Uczniowie realizują zadanie : Posłuchaj na Youtube – https://www.youtube.com/watch?v=ksJuja3Vjv8  oraz https://www.youtube.com/watch?v=lDBzOQschp0   - zastanów się jakie odgłosy natury przypomina dźwięk tych instrumentów, jakie zwierzęta mogłyby one naśladować? Narysuj to. W zeszycie narysuj flet poprzeczny oraz obój – i podpisz.

***

Uczniowie realizują zadanie : Posłuchaj na Youtube – https://www.youtube.com/watch?v=ksJuja3Vjv8  oraz https://www.youtube.com/watch?v=lDBzOQschp0   - zastanów się jakie odgłosy natury przypomina dźwięk tych instrumentów, jakie zwierzęta mogłyby one naśladować? Narysuj to. W zeszycie narysuj flet poprzeczny oraz obój – i podpisz. 

***

27.04-01.05

Uczniowie realizują zadanie : Uczymy się o muzyce ludowej  - słuchamy https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc  - Mazowsze  - Krakowiak, Na Wawel, na Wawel – posłuchaj i pooglądaj – spróbuj klaskać w rytm muzyki -udało się?? Teraz spróbuj klaskać i liczyc do dwóch, raz, dwa, raz, dwa..... 

Przyjrzyj się strojom ludowym  https://polalech.pl/krakowski-opis.htm -są to stroje krakowskie  - jakie kolory są najczęstsze w tych strojach – narysuj strój krakowski damski i męski!

Obejrzyj filmik – oraz przyjrzyj się jakie kroki i ruchy wykonują dzieci w tym tańcu. Spróbuj powtórzyć!

https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc

***

04.05-08.05

Uczniowie realizują zadanie : Uczymy się o muzyce ludowej - słuchamy
https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc - Mazowsze - Krakowiak, Na Wawel, na Wawel –
posłuchaj i pooglądaj – spróbuj klaskać w rytm muzyki -udało się?? Teraz spróbuj klaskać i liczyc do
dwóch, raz, dwa, raz, dwa.....
Przyjrzyj się strojom ludowym https://polalech.pl/krakowski-opis.htm -są to stroje krakowskie - jakie
kolory są najczęstsze w tych strojach – narysuj strój krakowski damski i męski!
Obejrzyj filmik – oraz przyjrzyj się jakie kroki i ruchy wykonują dzieci w tym tańcu. Spróbuj powtórzyć!
https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc

11.05-15.05

Napisz w zeszycie gamę C-dur w górę i w dół – podpisz dźwięki solmizacją (do, re, mi, fa sol, la si, do)
oraz literowo C, D, E , F, G, A, H, C następnie zaśpiewaj gamę. - posłuchaj i zaśpiewaj – piosenka z
filmu „Dźwięki muzyki”. - https://www.youtube.com/watch?v=wKpt_N05G80 - naucz się śpiewać te
piosenkę – pamiętaj że jest dźwięk Si (pani śpiewa Ti z angielskiego) możesz zamienić to na Si.
***
18.05-22.05
uczniowie mają za zadanie obejrzeć Internetową lekcję muzyki i wykonać ćwiczenia wokalne zawarte w lekcji.
***
25.05-29.05
 –uczniowie mają za zadanie ponownie obejrzeć Internetową lekcję muzyki i
nauczyć się piosenek Nutka i Krzyżyk i Bemol
***
01.06-05.06
–uczniowie mają za zadanie obejrzec pierwszą część Klubu pana gąsioru – umieszczoną na stronie -
o dniu mamy – uczymy się piosenki oŻabie oraz klasy 1 - 3 tańczyc do niej układ. Klasa 34 – pisze
tekst piosenki w zeszycie z ilustracją z filmiku.
***
08.06-12.06
–uczniowie mają za zadanie obejrzec pierwszą część Klubu pana gąsioru – umieszczoną na stronie -
o dniu mamy – uczymy się piosenki oŻabie oraz klasy 1 - 3 tańczyc do niej układ. Klasa 34 – pisze
tekst piosenki w zeszycie z ilustracją z filmiku.
***
15.06-19.06
–uczniowie mają za zadanie obejrzec pierwszą część Klubu pana gąsioru – umieszczoną na stronie -
o dniu mamy – uczymy się piosenki oŻabie oraz klasy 1 - 3 tańczyc do niej układ. Klasa 34 – pisze
tekst piosenki w zeszycie z ilustracją z filmiku.
***
22.06-26.06
––uczniowie mają za zadanie odrobić zaległe zadania i przesłać na maila nauczycieli

plastyka – wykonaj pracę prezentującą koszyczek wielkanocny metodą wyklejaną;

Przygotujcie sobie gałązki, mogą być bazie, kora np. Brzozy , jajeczka ( z zeszłorocznego stroika?) wstążki lub sznurki. Jeśli będziecie w lesie lub ogrodzie- poszukajcie mchu. Długie wyschnięte trawki po zimie. Obejrzyj filmik: https://www.youtube.com/watch?v=sZI6nneqaU4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2DFn7MK97FZQSs1Kvl43LXKB-YWcyaecwOjSGMBSyywAfwBoibKDNo27g

Przygotuj swój stroik, zrób zdjęcie i prześlij na maila. 3 najlepsze prace zostaną nagrodzone.

***

Uczniowie wszystkich klas mają obejrzeć film Lekcja plastyki #2 oraz wykonać pracę w stylu

abstrakcyjnym – młodsi palcami, kredkami, farbkami na papierze – starsi farbami lub wykonać przedmiotami codziennego użytku w tym stylu.

***

20.04-24.04

obejrzeć film Lekcja plastyki #4 i wykonać zadanie – pracę mozaikową.

https://www.youtube.com/watch?v=bIPU9gg7TL8&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2Ra97JfTTIEQ-UWEA7x5rOiw0u9VMp_5OR6FmQO0kLgi3rZDT3TOZEBiA

***

27.04-01.05

zadanie z plastyki w nowym filmie lekcja plastyki 5 – uczniowie przesyłają zdjęcia prac na maila nauczycieli. https://www.youtube.com/watch?v=qhvVsn5D2Z8&feature=youtu.be&fbclid=IwAR15TctYonysEpedCXoAqikq3SYr6RdmZzGghskgIOv5mU1KgTSoEqOz6g0

***

04.05-08.05

zadanie z plastyki w nowym filmie lekcja plastyki 6 – uczniowie przesyłają zdjęcia prac na maila nauczycieli

11.05-15.05

zadanie z plastyki w nowym filmie 7– uczniowie przesyłają zdjęcia prac na maila nauczycieli.
***
18.05-22.05
zadanie z plastyki w nowym filmie 8– uczniowie przesyłają zdjęcia prac na maila
nauczycieli.
***
25.05-29.05
zadanie z plastyki w nowym filmie 9– uczniowie przesyłają zdjęcia prac na maila
nauczycieli.
***
01.06-05.06
zadanie z plastyki w nowym filmie 10– uczniowie przesyłają zdjęcia prac na
maila nauczycieli.
***
08.06-12.06
uczniowie oglądają nową lekcje plastyki - przesyłają zdjęcia zaległych prac na
maila nauczycieli.
***
15.06-19.06
uczniowie oglądają nową lekcje plastyki - przesyłają zdjęcia zaległych prac na
maila nauczycieli.
***
22.06-26.06
Wszystkie klasy – uczniowie oglądają nową lekcje plastyki z zadaniami na wakacje

Przyroda: Wiosna tuż ,tuż! Zachęcam do obserwowania budzącej się przyrody . Swoje obserwacje pogody, zjawisk przyrodniczych, obserwacji roślin i zwierząt notujcie w ,,Dzienniku obserwatora przyrody”.  Wzór dziennika do obserwacji przyrody.


Religia:   Narysować samodzielnie jedną dowolną ze stacji Drogi Krzyżowej.   W ćwiczeniach na str. 95 zamiast uczestnictwa w Drodze Krzyżowej narysować kwiatek na kolcu korony cierniowej za każdy dobry uczynek.

***

http://parafiaporonin.pl/wydarzenia-2019/rekolekcje-dla-dzieci-i-mlodziezy-2019/

Zadanie: Wykonać samodzielnie dowolną techniką (farby, bibuła, kredki, wycinanki itp.) palmę wielkanocną.

Wykonać dowolną techniką pisankę wielkanocną. Wszystkie prace również wcześniejsze ocenie po powrocie do szkoły.
 
Wykonać polecenia w ćwiczeniach przy lekcjach nr 47 i 48.
***
20.04-24.04
Karta pracy - pobierz tutaj
***
27.04-01.05
Karta pracy- pobierz tutaj
***
04.05-08.05
Karta pracy- pobierz tutaj
***
11.05 -15.05
karta pracy - pobierz tutaj
***
18.05-22.05
Karta pracy - pobierz tutaj
***
25.05-29.05
karta pracy - pobierz tutaj
***
01.06-05.06
Karta pracy - pobierz tutaj
 ***
08.06-12.06
Karta pracy - pobierz tutaj
***
15.06-19.06
Karta pracy - pobierz tutaj
***
22.06-26.06
Karty pracy pobierz tutaj

zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - uczniowie mogą ćwiczyć słowa zaczynające się na podaną literę http://pisupisu.pl/klasa1/slowo-na-literke
 
***
04.05-08.05
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - klasa I - Ćwiczenia dodawania do 20
http://www.matzoo.pl/klasa1/dopelnianie-do-20_1_557
http://www.matzoo.pl/klasa1/dopelnianie-do-20-graficznie_1_555
***
11.05-15.05
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - klasa I - lekcja on-line środa 13.05 godz 16 (link
do spotkania w mailach rodziców)- Ćwiczenia w odczytywaniu godzin.
***
18.05-22.05
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - klasa I - lekcja on-line środa 20.05 godz 16.00
(link do spotkania w mailach rodziców)- Ćwiczenia w rozumieniu ze słuchu; zabawy
ćwiczące pamięć .
***
25.05-29.05
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - klasa I - lekcja on-line środa 27.05 godz 16.00
(link do spotkania w mailach rodziców)- Gdzie jest prawo, a gdzie lewo?
***
01.06-05.06
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - klasa I - lekcja on-line środa 03.06 godz 16.00
(link do spotkania w mailach rodziców)- Doskonalenie czytania
***
08.06-12.06
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - klasa I - lekcja on-line środa 10.06 godz 16.00 (link do spotkania w mailach rodziców)- Liczba głosek, a liczba liter - ćwiczenia
***
15.06-19.06
zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - klasa I - lekcja on-line piątek 19.06 godz 17.00
(link do spotkania w mailach rodziców)- Liczba głosek, a liczba liter - ćwiczenia
 


SZKOŁA PODSTAWOWA
im. Kapitan AK Jadwigi Beaupré
w Sygneczowie

Sygneczów 1; 32-020 Wieliczka
tel./fax: 12 451 81 34
e-mail: spsygneczow@wp.eu

Szkoła Podstawowa im. Kapitan AK Jadwigi Beaupre w Sygneczowie - 2017